Windows 10: Wanneer ik mijn shift-lock aan doe komt er een notificatie, hoe doe ik dat weg?

Discus and support Wanneer ik mijn shift-lock aan doe komt er een notificatie, hoe doe ik dat weg? in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Het is een HP laptop... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by salma halal, Apr 25, 2024.

1. Wanneer ik mijn shift-lock aan doe komt er een notificatie, hoe doe ik dat weg?

Het is een HP laptop

:)

salma halal, Apr 25, 2024

2. mijn game minimizes waaneer ik een game speel en ik druk op caps

wanneer ik perongelijk op caps druk minimizet mijn game

weten julllie hoe ik dat kan fixen>?

vadimdylevsky, Apr 25, 2024
  3. Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen bijna nooit een verbetering is. Is dat automatisch verbeteren uit te schakelen? Zo ja, hoe doe je dat dan?

Als ik een foto open met een RAW extensie wordt deze automatisch verbeterd wat in mijn ogen bijna nooit een verbetering is. Is dat automatisch verbeteren uit te schakelen? Zo ja, hoe doe je dat dan?

Dit probleem is kort geleden ontstaan. Of dat nou met een update of overstap windows 10 naar windows 11 is gekomen , weet ik niet. het was in ieder geval niet.

Ik heb inmiddels alle instellingen bekeken en uitgeprobeerd.

bovendien heb ik windows foto app voor windows 10 geprobeerd maar dat werk ook niet.

Gerard Schouten1, Apr 25, 2024
  4. channa123 Win User

Wanneer ik mijn shift-lock aan doe komt er een notificatie, hoe doe ik dat weg?

Help mijn laptopscherm doet sinds kort heel raar/ leeft een eigen leven.

Hallo allemaal, ik heb jullie hulp nodig. Sinds kort doet mijn laptopscherm heel raar. Het is alsof mijn laptop een eigen leven leid op sommige momenten. Af en toe doet mijn laptop heel raar, er verschijnen dan aan de linkerkant van mijn scherm meerdere
    bolletjes ( het is een touchscreen laptop, en de bolletjes lijken alsof er bijv. 10x tegelijker tijd op het scherm wordt gedrukt ( hoop dat, dat een beetje duidelijk beschreven is.), verder zoomt het beeldscherm ook vaak uit het niets in en uit en opent of
    sluit het zomaar bestanden. Als ik de laptop dan weer uitzet en opnieuw opstart is het wel weer even weg, maar als we dan weer even verder zijn dan gaat tie het vaak weer opnieuw doen. Ik dacht eerst dat ik een virus had, maar uit en virusscanner kwam dat
    er geen virus op zat. Ik weet echt geen raad meer, kan iemand mij misschien helpen?

channa123, Apr 25, 2024
Thema:

Wanneer ik mijn shift-lock aan doe komt er een notificatie, hoe doe ik dat weg?

Loading...
  1. Wanneer ik mijn shift-lock aan doe komt er een notificatie, hoe doe ik dat weg? - Similar Threads - Wanneer mijn shift

2. Ik kreeg een waarschuwing van zogezegd Microsoft support dat er spy ware en een trojan...

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Ik kreeg een waarschuwing van zogezegd Microsoft support dat er spy ware en een trojan...: Ik kreeg e-mail dat mijn computer besmet is van Microsoft support , ik vind het verdacht dat ze me aanspreken met mijn e-mail adres en niet met mijn voornaam of familienaam , mijn computer zou besmet zijn met trojan horse en spy ware .. ik denk van niet … maar wens toch uw...
  3. Ik kreeg een waarschuwing van zogezegd Microsoft support dat er spy ware en een trojan...

in Windows 10 Gaming
    Ik kreeg een waarschuwing van zogezegd Microsoft support dat er spy ware en een trojan...: Ik kreeg e-mail dat mijn computer besmet is van Microsoft support , ik vind het verdacht dat ze me aanspreken met mijn e-mail adres en niet met mijn voornaam of familienaam , mijn computer zou besmet zijn met trojan horse en spy ware .. ik denk van niet … maar wens toch uw...
  4. Ik kreeg een waarschuwing van zogezegd Microsoft support dat er spy ware en een trojan...

in Windows 10 Software and Apps
  5. Wanneer ik mijn shift-lock aan doe komt er een notificatie, hoe doe ik dat weg?

in Windows 10 Gaming
    Wanneer ik mijn shift-lock aan doe komt er een notificatie, hoe doe ik dat weg?: Het is een HP laptop https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/wanneer-ik-mijn-shift-lock-aan-doe-komt-er-een/46611784-cc43-4024-9936-2344180437d6
  6. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in Windows 10 Software and Apps
    Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....
  7. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...: Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil installeren via qr code? Pulsler blijken oplichters te zijn....
  8. Hoe komt het dat ik op pulsler terecht kom als ik de authenticator van microsoft wil...

in Windows 10 Gaming
  9. In exel wil ik bepaalde kolommen printen, niet allemaal dus. Hoe doe ik dat?

in Windows 10 Drivers and Hardware
    In exel wil ik bepaalde kolommen printen, niet allemaal dus. Hoe doe ik dat?: Als ik in Exel b.v. kolom a,b,c,d,l,m en n wil printen hoe doe ik dat.? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/in-exel-wil-ik-bepaalde-kolommen-printen-niet/12275b4c-4db1-4df3-b2aa-416527c773f6
  10. Hoe vind ik mijn VAIO-serienummer

in Windows 10 Drivers and Hardware
    Hoe vind ik mijn VAIO-serienummer: How do I find my VAIO-serienumber? greetings Dinny *** Email address is removed for privacy *** https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hoe-vind-ik-mijn-vaio-serienummer/e6242234-1f38-412d-8070-f4a361a2c011