Windows 10: Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is

Discus and support Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is in Windows 10 Gaming to solve the problem; Ik kan niet inloggen op mijn ‘oude’ Lenovo. Ik heb heb een wachtwoord reset gedaan, maar blijkbaar was dat enkel voor Microsoft account zelf. Het... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Liona Divina, Apr 15, 2024.

1. Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is

Ik kan niet inloggen op mijn ‘oude’ Lenovo. Ik heb heb een wachtwoord reset gedaan, maar blijkbaar was dat enkel voor Microsoft account zelf. Het blijft deze melding geven en ik heb het oude wachtwoord niet meer. Verbinding met internet is prima.Capslock gecheckedIk heb wat tips uit andere threads geprobeerd, maar niks werkt. Ik heb zelfs een pincode reset gedaan, krijg melding dat iets verkeerd gaat en probeer later of sla over. Graag support.Alvast DankLiona

:)

Liona Divina, Apr 15, 2024

2. Het lukt niet om Windows te activeren

Vorige week na het opstarten van mijn laptop merkte ik dat mijn Windows niet meer geactiveerd was. Ook merkte ik op dat mijn Norton Security totaal niet meer naar behoren werkte op dat moment. Er werd voorgesteld om via de instellingen te gaan om zo dan mijn Windows te activeren.
    Instellingen - Bijwerken en beveiliging - Activering.
    Na het indrukken van activering kwam er de volgende melding : je hebt geen geldige digitale licentie of productcode. Foutcode : 0xC004F012.
    Omdat Windows 10 al reeds geïnstalleerd was op de laptop toen ik die kocht, was het activeren dus gebeurd via een digitale licentie en had ik dus geen productcode gekregen.
    Dus om deze reden werd mij aanbevolen contact op te nemen met de winkel waar ik de laptop gekocht had, wat ik dus ook gedaan heb. Ik ben dus dan met mijn laptop naar de betreffende winkel geweest om het probleem uit te leggen, waarna dan een technieker het probleem heeft proberen oplossen. Maar na enige tijd wist deze mij te zeggen dat hij alles gecontroleerd heeft en dat blijkbaar het probleem bij Microsoft zelf ligt, want dat blijkbaar Microsoft de digitale licentie die er is voor de laptop niet wil herkennen. De technieker legde dan uit wat ik nog zelf eerst allemaal kon proberen thuis alvorens de laptop zou moeten worden opgestuurd naar Microsoft zelf, waardoor ik nu dus hier terecht gekomen ben. Ik heb ondertussen ook geprobeerd via : probleemoplosser, maar zonder succes.
    Erna heb ik ook via : instellingen - Bijwerken en beveiliging - Activering - productcode wijzigen geprobeerd, maar toen kreeg ik de volgende melding : de laatst ingevoerde productcode kan niet worden gebruikt voor dit exemplaar van Windows ( 0x800710DF ).
    Als laatste heb ik dan ook nog het probleem proberen oplossen via :
    instellingen - Bijwerken en beveiliging - Windows Insider - programma. maar telkens toen ik dus de stappen volgde en het programma opgestart was met de procedure, stopte het programma na enkele seconde en kreeg ik de volgende melding : er is geen internetverbinding

Maar deze melding was niet juist want toen ik dit controleerde had wel degelijk steeds verbinding met het internet i
    systeeminformatie :
    versie besturingssysteem : Windows 10
    versie : 2009
    Type systeem : Aspire ES1 - 523 / 64 bits besturingssysteem
    RAM - geheugen : 3GB - Acer ( c: ) 464GB
    processor : AMD E1 - 7010 APU with AMD Radeon R2
    Graphics 1,50 GHz

mario fosselle1, Apr 15, 2024
  3. EmilyS726 Win User
    Hoe Windows 11 PRO (OEM) vervangen door Windows 11 Home?

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

Graag gedaan. Ik ben blij dat ik hier wat hulp kan bieden.

Wat je daar ziet is volkomen normaal. Met het .cfg-bestand kan Windows-installatie het OEM-bestand negeren, zodat de selectiepagina van de editieoptie aan u wordt weergegeven. De OEM-licentie staat nog steeds op het moederbord, maar wordt gewoon genegeerd.

De reden dat uw Windows 11 Home al is geactiveerd, is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat uw retaillicentie al is gekoppeld aan uw Microsoft-account als een digitale licentie. In dat geval, zolang u zich aanmeldt bij uw Microsoft-account, wordt het automatisch geactiveerd. Als u naar Instellingen > Systeem > activering gaat, klikt u om het gedeelte "activeringsstatus" uit te vouwen, het zou u moeten vertellen of het via een digitale licentie is of niet. U kunt ook de volgende opdracht uitvoeren om te controleren of deze is geïnstalleerd op een handelslicentie.

SLMGR /DLV

Wat Microsoft Office betreft, zie ik niet in waarom je het niet kunt installeren. Ga naar www.office.com, meld u aan met het account dat u voor de aankoop hebt gebruikt en klik op "Apps installeren" om het installatieprogramma te downloaden en vervolgens uit te voeren om het te installeren.

Het klinkt alsof je helemaal klaar moet zijn voor mij.

EmilyS726, Apr 15, 2024
  4. Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is

pincode instellen (windows hello) niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de vereisten van de organisatie, maar het is een prive desktop

Pincode instellen (windows hello) niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de vereisten van de organisatie, maar het is een prive desktop. Dit is sinds kort, januari 2023, aan de orde. Hoe los ik dit op ?

Andre van der Tol, Apr 15, 2024
Thema:

Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is

Loading...
  1. Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is - Similar Threads - apparaat offline Meld

2. Aanzetten Melding [ U kan nu veilig uw USB stick verwijderen ]

in Windows 10 Software and Apps
    Aanzetten Melding [ U kan nu veilig uw USB stick verwijderen ]: Als ik op mijn desktop gebruik een USB stick gebruik en die wil uitwerpen verschijnt na rechtsonder op het USB icon te klikken de melding [ U kan nu veilig de USB stick verwijderen ]Op mijn laptop zie ik eveneens het USB icon, maar als ik daarop klik verschijnt er geen...
  3. Aanzetten Melding [ U kan nu veilig uw USB stick verwijderen ]

in Windows 10 Drivers and Hardware
    Aanzetten Melding [ U kan nu veilig uw USB stick verwijderen ]: Als ik op mijn desktop gebruik een USB stick gebruik en die wil uitwerpen verschijnt na rechtsonder op het USB icon te klikken de melding [ U kan nu veilig de USB stick verwijderen ]Op mijn laptop zie ik eveneens het USB icon, maar als ik daarop klik verschijnt er geen...
  4. Aanzetten Melding [ U kan nu veilig uw USB stick verwijderen ]

in Windows 10 Gaming
  5. Betreft het timeout probleem met AMD drivers.

in Windows 10 Gaming
    Betreft het timeout probleem met AMD drivers.: Betreft het timeout probleem met AMD drivers. Ik heb gemerkt dat alle in Windows 11 gebruikte video display software dit probleem heeft als men een video afspeelt. Het Video programma File Viewer plus 4 veroorzaakt geen timeout probleem. Groet Ad Verlijsdonk...
  6. Betreft het timeout probleem met AMD drivers.

Betreft het timeout probleem met AMD drivers.: Betreft het timeout probleem met AMD drivers. Ik heb gemerkt dat alle in Windows 11 gebruikte video display software dit probleem heeft als men een video afspeelt. Het Video programma File Viewer plus 4 veroorzaakt geen timeout probleem. Groet Ad Verlijsdonk...
  7. Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is

Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is: Ik kan niet inloggen op mijn ‘oude’ Lenovo. Ik heb heb een wachtwoord reset gedaan, maar blijkbaar was dat enkel voor Microsoft account zelf. Het blijft deze melding geven en ik heb het oude wachtwoord niet meer. Verbinding met internet is prima.Capslock gecheckedIk heb wat...
  8. pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...

in Windows 10 Gaming
    pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...: Pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de vereisten van de organisatie, maar het is een prive desktop. Dit is sinds kort, januari 2023, aan de orde. Hoe los ik dit op ?...
  9. pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...

pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...: Pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de vereisten van de organisatie, maar het is een prive desktop. Dit is sinds kort, januari 2023, aan de orde. Hoe los ik dit op ?...
  10. Het Nederlands omgekeerd op het scherm ![Translation-Dutch reversed on the screen!]

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Het Nederlands omgekeerd op het scherm ![Translation-Dutch reversed on the screen!]: Sinds deze morgen staat bij Microsoft Solitaire Games, het Nederlands omgekeerd op het scherm. Bijvoorbeeld Microsoft staat afgebeeld als tfosorciM… Niet bij bv.Wordament, dit werkt goed. Ligt dit probleem bij Microsoft of bij ons ? En wat te doen ? [Translation-Since this...