Windows 10: Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is
Discus and support Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is in Windows 10 Gaming to solve the problem; Ik kan niet inloggen op mijn ‘oude’ Lenovo. Ik heb heb een wachtwoord reset gedaan, maar blijkbaar was dat enkel voor Microsoft account zelf. Het... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Liona Divina, Apr 15, 2024.
Thema:
Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is
Loading...
-
Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is - Similar Threads - apparaat offline Meld
-
Aanzetten Melding [ U kan nu veilig uw USB stick verwijderen ]
in Windows 10 Software and AppsAanzetten Melding [ U kan nu veilig uw USB stick verwijderen ]: Als ik op mijn desktop gebruik een USB stick gebruik en die wil uitwerpen verschijnt na rechtsonder op het USB icon te klikken de melding [ U kan nu veilig de USB stick verwijderen ]Op mijn laptop zie ik eveneens het USB icon, maar als ik daarop klik verschijnt er geen... -
in Windows 10 Drivers and HardwareAanzetten Melding [ U kan nu veilig uw USB stick verwijderen ]: Als ik op mijn desktop gebruik een USB stick gebruik en die wil uitwerpen verschijnt na rechtsonder op het USB icon te klikken de melding [ U kan nu veilig de USB stick verwijderen ]Op mijn laptop zie ik eveneens het USB icon, maar als ik daarop klik verschijnt er geen... -
in Windows 10 GamingAanzetten Melding [ U kan nu veilig uw USB stick verwijderen ]: Als ik op mijn desktop gebruik een USB stick gebruik en die wil uitwerpen verschijnt na rechtsonder op het USB icon te klikken de melding [ U kan nu veilig de USB stick verwijderen ]Op mijn laptop zie ik eveneens het USB icon, maar als ik daarop klik verschijnt er geen... -
Betreft het timeout probleem met AMD drivers.
in Windows 10 GamingBetreft het timeout probleem met AMD drivers.: Betreft het timeout probleem met AMD drivers. Ik heb gemerkt dat alle in Windows 11 gebruikte video display software dit probleem heeft als men een video afspeelt. Het Video programma File Viewer plus 4 veroorzaakt geen timeout probleem. Groet Ad Verlijsdonk... -
Betreft het timeout probleem met AMD drivers.
in Windows 10 Software and AppsBetreft het timeout probleem met AMD drivers.: Betreft het timeout probleem met AMD drivers. Ik heb gemerkt dat alle in Windows 11 gebruikte video display software dit probleem heeft als men een video afspeelt. Het Video programma File Viewer plus 4 veroorzaakt geen timeout probleem. Groet Ad Verlijsdonk... -
Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is
in Windows 10 Software and AppsUw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is: Ik kan niet inloggen op mijn ‘oude’ Lenovo. Ik heb heb een wachtwoord reset gedaan, maar blijkbaar was dat enkel voor Microsoft account zelf. Het blijft deze melding geven en ik heb het oude wachtwoord niet meer. Verbinding met internet is prima.Capslock gecheckedIk heb wat... -
pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...
in Windows 10 Gamingpincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...: Pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de vereisten van de organisatie, maar het is een prive desktop. Dit is sinds kort, januari 2023, aan de orde. Hoe los ik dit op ?... -
pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...
in Windows 10 Software and Appspincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...: Pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de vereisten van de organisatie, maar het is een prive desktop. Dit is sinds kort, januari 2023, aan de orde. Hoe los ik dit op ?... -
Het Nederlands omgekeerd op het scherm ![Translation-Dutch reversed on the screen!]
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingHet Nederlands omgekeerd op het scherm ![Translation-Dutch reversed on the screen!]: Sinds deze morgen staat bij Microsoft Solitaire Games, het Nederlands omgekeerd op het scherm. Bijvoorbeeld Microsoft staat afgebeeld als tfosorciM… Niet bij bv.Wordament, dit werkt goed. Ligt dit probleem bij Microsoft of bij ons ? En wat te doen ? [Translation-Since this...