Windows 10: uppgradera från home till pro

Discus and support uppgradera från home till pro in Windows 10 Gaming to solve the problem; Jag har köpt en uppgradeting från home till pro. Installeringen gick bra men sedan hängde sig datorn och jag fick ominstallera den från grunden. Nu är... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Kristian Davidsson, Jun 3, 2024.

  1. uppgradera från home till pro


    Jag har köpt en uppgradeting från home till pro. Installeringen gick bra men sedan hängde sig datorn och jag fick ominstallera den från grunden. Nu är den igång igen men jag vill då ha uppgraderingen från home till pro jag köpte till. Hur gör jag det?Kristian

    :)
     
    Kristian Davidsson, Jun 3, 2024
    #1

  2. How to replace Windows 10 Pro N license to just Pro?

    No, I suggested to download the ISO file yourself. Install Media Creation Tool, choose Create Bootable Media or Download ISO, untick the box to Use Recommended Settings if it suggests N version so you can choose Pro in your bit version. Then proceed with
    the other steps I gave.
     
    Greg Carmack - MVP, Jun 3, 2024
    #2
  3. How to replace Windows 10 Pro N license to just Pro?

    Will this need a new license ?

    my main problem is license
     
    MahdiRahimi1, Jun 3, 2024
    #3
  4. uppgradera från home till pro

    Windows 10 Pro N to Windows 10 Pro

    I have an activation key for windows 10 Pro but I accidentally installed Windows 10 Pro N, I know it is probably simple and I am just dumb but can someone walk me through the steps of going from Pro N to Pro.
     
    RangerDale, Jun 3, 2024
    #4
Thema:

uppgradera från home till pro

Loading...
  1. uppgradera från home till pro - Similar Threads - uppgradera från home

  2. uppgradera från home till pro

    in Windows 10 Software and Apps
    uppgradera från home till pro: Jag har köpt en uppgradeting från home till pro. Installeringen gick bra men sedan hängde sig datorn och jag fick ominstallera den från grunden. Nu är den igång igen men jag vill då ha uppgraderingen från home till pro jag köpte till. Hur gör jag det?Kristian...
  3. Min dator uppfyller för närvarande inte minimikraven för att uppgradera till Windows 11

    in Windows 10 Software and Apps
    Min dator uppfyller för närvarande inte minimikraven för att uppgradera till Windows 11: Processorn stöds inte ! !Men Intel Core i3-6006u finns med i listan som godkänd processor till Windows 10 21H2 ??? Vad beror det på ? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-dator-uppfyller-f%C3%B6r-n%C3%A4rvarande-inte/79665a61-2abd-4fcb-a464-ea05a77e0a15
  4. Min dator uppfyller för närvarande inte minimikraven för att uppgradera till Windows 11

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Min dator uppfyller för närvarande inte minimikraven för att uppgradera till Windows 11: Processorn stöds inte ! !Men Intel Core i3-6006u finns med i listan som godkänd processor till Windows 10 21H2 ??? Vad beror det på ? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-dator-uppfyller-f%C3%B6r-n%C3%A4rvarande-inte/79665a61-2abd-4fcb-a464-ea05a77e0a15
  5. Min dator uppfyller för närvarande inte minimikraven för att uppgradera till Windows 11

    in Windows 10 Gaming
    Min dator uppfyller för närvarande inte minimikraven för att uppgradera till Windows 11: Processorn stöds inte ! !Men Intel Core i3-6006u finns med i listan som godkänd processor till Windows 10 21H2 ??? Vad beror det på ? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-dator-uppfyller-f%C3%B6r-n%C3%A4rvarande-inte/79665a61-2abd-4fcb-a464-ea05a77e0a15
  6. Pro to Home?

    in Windows 10 Updates and Activation
    Pro to Home?: My personal desktop was running a copy of Windows Pro I got from work up until last night. That was unfortunately expected, so I bought myself a copy of Windows Home with a digital key for it to make up for it. However, now I find out that it wont accept the key, and that I...
  7. Pro to Home?

    in Windows 10 Gaming
    Pro to Home?: My personal desktop was running a copy of Windows Pro I got from work up until last night. That was unfortunately expected, so I bought myself a copy of Windows Home with a digital key for it to make up for it. However, now I find out that it wont accept the key, and that I...
  8. Pro to Home?

    in Windows 10 Software and Apps
    Pro to Home?: My personal desktop was running a copy of Windows Pro I got from work up until last night. That was unfortunately expected, so I bought myself a copy of Windows Home with a digital key for it to make up for it. However, now I find out that it wont accept the key, and that I...
  9. Upgrade Home to Pro

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Upgrade Home to Pro: I understand that my Microsoft Account allows me to install Windows 10 on multiple computers. I currently have one desktop and two laptops running Windows 10 Pro v. 1909. One of those laptops is dying and I have replaced it with a new laptop with Windows 10 Home v.1909...
  10. Winword.exe blockerad från att göra otillåtna ändringar

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Winword.exe blockerad från att göra otillåtna ändringar: Hej! Får meddelandet från Skydd mot virus & hot att ”Otillåtna ändringar blockerades”. ”Reglerad mappåtkomst blockerade WINWORD. EXE från att göra ändringar”. Har efter att nyligen ha återställt Windows 10 återinstallerat mitt Office 2013. Word bär sig lite konstigt åt...