Windows 10: Reparación de inicio

Discus and support Reparación de inicio in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Ya intenté de todo, símbolo del sistema, reiniciar bios, reinstalar windows de nuevo y nada funciona. El error es:... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by HIRAMMARTINEZ1, Nov 13, 2024.

1. Reparación de inicio

Ya intenté de todo, símbolo del sistema, reiniciar bios, reinstalar windows de nuevo y nada funciona. El error es: C:\WINDOWS\System32\Logfiles\Srt\SrrTrail.txtEste problema surgió al cambiar mi disco ssd por un nvme, cambiar de ram y cambiar de tarjeta de video.Por favor ayuda.

:)

HIRAMMARTINEZ1, Nov 13, 2024
  2. bo elam Win User

Microsoft Text Input Application/Inicio (Start in English) processes

I updated to W10 1903 last night. After the update, I found two processes in Task manager that I never seen before, Microsoft Text Input Application and Inicio. Inicio means Start in Spanish. Does anyone know what they are and what they do? The one called Inicio perhaps does have a role with Start menu, but I dont know. I searched Google and found nothing.

About the other one (Microsoft Text Input Application), some information can be found in Google but nothing recent (related to Version 1903). If it is something that can be disabled via Settings, I like to disable it. Same with Inicio, if its nothing important and can be disabled via Settings, thats what I like to do. If someone knows what this things are, please let me know. Thank you.

Reparación de inicio 234832d1558660942t-microsoft-text-input-application-inicio-start-english-processes-sin-titulo.jpg

Bo

bo elam, Nov 13, 2024
  3. IggSter Win User
    How to factory reset Cisco 1700 Router

Hopefully I can help you here....its a very common thing to happen.

First, I take it you dont know the passwords for console access or telnet/ssh?

I will assume that these devices belong to you.

step 1. Plug a cisco console cable into a serial port on your pc
    step 2. Plug other end into Cisco console port
    step 3. Using hyperterm or putty or similar connect to the serial port
    step 4. boot router, and make sure you clearly can see the output (this confirms you have good serial comms)
    step 5. if this fails, adjust the comm port settings (9600, 8,1,n are the default)
    step 6. now you have to do the only hard part...send the break command:

Break command list: Break Commands

Go down the list and match your OS and SW and try the sequence suggested.

If this fails several times do what I do: Install putty (free) and then to send a break so you can get into rommom just hit "ctrl-a b".

IggSter, Nov 13, 2024
  4. nitram Win User

Reparación de inicio

Unable to use In-place upgrade for Windows 10 repair

Thank you Paul Black for your response to my query. I did just what you suggested in your response - mounted the ISO and selected and clicked on Setup. The first few steps went smoothly (I chose not to include updates at this time and waited to be presented with the list of options to save programs and files, etc. That is when I was presented with only one option - Nothing would be saved. Strange but nevertheless true. N.

nitram, Nov 13, 2024
Thema:

Reparación de inicio

Loading...
  1. Reparación de inicio - Similar Threads - Reparación inicio

2. cada vez que inicio la app powerpoint me sale un mensaje de error ai.exe Bad Image... como...

in Windows 10 Gaming
    cada vez que inicio la app powerpoint me sale un mensaje de error ai.exe Bad Image... como...: cada vez que intento iniciar MS PowerPoint me sale el siguiente error https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/cada-vez-que-inicio-la-app-powerpoint-me-sale-un/7be0ceb4-d710-47c9-91ea-456f670e6c71
  3. cada vez que inicio la app powerpoint me sale un mensaje de error ai.exe Bad Image... como...

in Windows 10 Software and Apps
    cada vez que inicio la app powerpoint me sale un mensaje de error ai.exe Bad Image... como...: cada vez que intento iniciar MS PowerPoint me sale el siguiente error https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/cada-vez-que-inicio-la-app-powerpoint-me-sale-un/7be0ceb4-d710-47c9-91ea-456f670e6c71
  4. Reparación de inicio

in Windows 10 Gaming
    Reparación de inicio: Ya intenté de todo, símbolo del sistema, reiniciar bios, reinstalar windows de nuevo y nada funciona. El error es: C:\WINDOWS\System32\Logfiles\Srt\SrrTrail.txtEste problema surgió al cambiar mi disco ssd por un nvme, cambiar de ram y cambiar de tarjeta de video.Por favor...
  5. No deja descargar la imagen iso para hacer una "reparación in situ". Da siempre error de...

in Windows 10 Gaming
    No deja descargar la imagen iso para hacer una "reparación in situ". Da siempre error de...: No deja descargar la imagen iso para hacer una "reparación in situ". Da siempre error de red, tanto en Chrome como en Edge. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/no-deja-descargar-la-imagen-iso-para-hacer-una/f616a703-52f1-4b95-a47f-58664fc3dd48
  6. No deja descargar la imagen iso para hacer una "reparación in situ". Da siempre error de...

No deja descargar la imagen iso para hacer una "reparación in situ". Da siempre error de...: No deja descargar la imagen iso para hacer una "reparación in situ". Da siempre error de red, tanto en Chrome como en Edge. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/no-deja-descargar-la-imagen-iso-para-hacer-una/f616a703-52f1-4b95-a47f-58664fc3dd48
  7. Reparación automática.

Reparación automática.: Buenas tardes,Tengo un problema con el menú inicio que no se me abre. Intentando resolverlo buscando aquí, primero se me colgó el portátil intentando llevarlo a un punto de restauración anterior se llevó toda la madrugada pasada haciendo noseque con el registro. Pensando que...
  8. Reparación automática.

in Windows 10 Gaming
    Reparación automática.: Buenas tardes,Tengo un problema con el menú inicio que no se me abre. Intentando resolverlo buscando aquí, primero se me colgó el portátil intentando llevarlo a un punto de restauración anterior se llevó toda la madrugada pasada haciendo noseque con el registro. Pensando que...
  9. Reparación automática.

in Windows 10 Installation and Upgrade
  10. Reparación automática no funciona.

in Windows 10 Drivers and Hardware
    Reparación automática no funciona.: Buenas, me pasa lo que aparece en las imagenes al encender la computadora. Re instalé Windows y sigue pasando. Ya lo he reinstalado varias veces y siempre igual. La imagen es de la herramienta de MediaCreationTool1903 bajada de...