Windows 10: Refresh Rate - Taxa de atualização
Discus and support Refresh Rate - Taxa de atualização in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Everytime i boot my PC the Refresh rate reset's to 60Hz, and the automatic function is off.Toda vez que eu ligo o pc ou a taxa de atualização reseta... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by caique nunes2, Mar 18, 2025 at 6:27 PM.
Thema:
Refresh Rate - Taxa de atualização
Loading...
-
Refresh Rate - Taxa de atualização - Similar Threads - Refresh Rate Taxa
-
Refresh Rate - Taxa de atualização
in Windows 10 GamingRefresh Rate - Taxa de atualização: Everytime i boot my PC the Refresh rate reset's to 60Hz, and the automatic function is off.Toda vez que eu ligo o pc ou a taxa de atualização reseta para 60Hz, e a configuração de taxa de atualização automática está desligada.... -
Refresh rate
in Windows 10 Software and AppsRefresh rate: I have a 144 Hz monitor it runs at 120 Hz on the desktop but whenever I open a game it goes to 30 Hz please help me. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/refresh-rate/9093fb5f-4bd9-4274-b58a-ae6a30c19a63 -
Erro de atualização
in Windows 10 GamingErro de atualização: A várias semanas eu estou com esse erro de atualização e não sei como resolver. Recebo a seguinte mensagem quando clico em "repetir" para tentar instalar a atualização: "Ocorreram alguns problemas ao instalar as atualizações, mas tentaremos novamente mais tarde. Se você... -
Erro de atualização
in Windows 10 Software and AppsErro de atualização: A várias semanas eu estou com esse erro de atualização e não sei como resolver. Recebo a seguinte mensagem quando clico em "repetir" para tentar instalar a atualização: "Ocorreram alguns problemas ao instalar as atualizações, mas tentaremos novamente mais tarde. Se você... -
Erro de atualização
in Windows 10 Installation and UpgradeErro de atualização: A várias semanas eu estou com esse erro de atualização e não sei como resolver. Recebo a seguinte mensagem quando clico em "repetir" para tentar instalar a atualização: "Ocorreram alguns problemas ao instalar as atualizações, mas tentaremos novamente mais tarde. Se você... -
Refresh Rate
in Windows 10 Software and AppsRefresh Rate: So Im Trying To Connect A Display But I Cant Cause My Refresh Rate Is 60.070 Idk What To Do Ive Tried Other Drivers Updating And Uninstalling It But It Just Wont Change To 60Hz Please Help!... -
Refresh Rate
in Windows 10 CustomizationRefresh Rate: So Im Trying To Connect A Display But I Cant Cause My Refresh Rate Is 60.070 Idk What To Do Ive Tried Other Drivers Updating And Uninstalling It But It Just Wont Change To 60Hz Please Help!... -
Refresh rate
in Windows 10 CustomizationRefresh rate: I always change my refresh rate of monitor to 60hz but everytime i start after shut down or sleep mode it automatically changes to 144hz .Please help. How to permanently change refresh rate to 60hz.... -
Refresh Rate
in Windows 10 CustomizationRefresh Rate: Hello, i just got a montior its labeled as “Samsung C24RG50 24" 1920 x 1080 Full HD Resolution 4ms 144Hz” i have it connetced to my pc by display port cable. It is supposed to be 144hz but the display settings list it as 60hz and I can’t access “Display Adapter Properties for...