Windows 10: mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk

Discus and support mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn in druk en dat is heel iritand omdat ik dan mijn geluid wil aanpassen moet ik fn f3 druken en ik... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Felix Dragon_, Apr 25, 2025 at 12:32 PM.

1. mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk

mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn in druk en dat is heel iritand omdat ik dan mijn geluid wil aanpassen moet ik fn f3 druken en ik wil graag weten hoe ik dit fix. ik heb een dell latitude 3140 en ik vond een andere post die ik heb geprobeerd maar die werkte niet. dus ik hoop snel een uitleg te krijgen over hoe ik dit moet oplosen hier is de link van het gene dat ik all geprobeerd heb https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/my-laptop-acts-as-if-the-fn-and-ctrl-key-are/0c3d88af-1615-497c-bb0e-2f75f094a816

:)

Felix Dragon_, Apr 25, 2025 at 12:32 PM
  2. channa123 Win User

Help mijn laptopscherm doet sinds kort heel raar/ leeft een eigen leven.

Hallo allemaal, ik heb jullie hulp nodig. Sinds kort doet mijn laptopscherm heel raar. Het is alsof mijn laptop een eigen leven leid op sommige momenten. Af en toe doet mijn laptop heel raar, er verschijnen dan aan de linkerkant van mijn scherm meerdere
    bolletjes ( het is een touchscreen laptop, en de bolletjes lijken alsof er bijv. 10x tegelijker tijd op het scherm wordt gedrukt ( hoop dat, dat een beetje duidelijk beschreven is.), verder zoomt het beeldscherm ook vaak uit het niets in en uit en opent of
    sluit het zomaar bestanden. Als ik de laptop dan weer uitzet en opnieuw opstart is het wel weer even weg, maar als we dan weer even verder zijn dan gaat tie het vaak weer opnieuw doen. Ik dacht eerst dat ik een virus had, maar uit en virusscanner kwam dat
    er geen virus op zat. Ik weet echt geen raad meer, kan iemand mij misschien helpen?

3. Mijn wifi

ik heb laats mijn wifi router gereset en sinds dien kan ik mijn netwerk niet meer vinden behalve met een internetkabel

pepijnclijsen, Apr 25, 2025 at 12:41 PM
  4. mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk

Ik krijg mijn account niet gedeblokkeerd met de zelfhulp.

Dit is een erg belangrijk account want alles is hier aan gekoppeld. Wat kan ik nu in godsnaam nog doen om toegang te krijgen. Ik vind dit echt een no go, want kan jullie nergens bereiken Het gaat om *** Email address is removed for privacy ***.

Ik heb inmiddels al geld verloren, omdat ik concertkaartjes niet geprint kreeg. Er staan persoonlijke dingen en foto"s van mijn overleden vader in.

Nogmaals mijn tel nr is 0031-0640552630

Thema:

mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk

Loading...
  1. mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk - Similar Threads - mijn laptop doet

2. mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk

in Windows 10 Gaming
    mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn indruk: mijn laptop doet alsof ik fn indruk behalve als ik fn in druk en dat is heel iritand omdat ik dan mijn geluid wil aanpassen moet ik fn f3 druken en ik wil graag weten hoe ik dit fix. ik heb een dell latitude 3140 en ik vond een andere post die ik heb geprobeerd maar die...
  3. Mijn computer werkt niet en ik heb zo een foutcode laar ik weet niet wat ik hiermee moet doen?

in Windows 10 Software and Apps
    Mijn computer werkt niet en ik heb zo een foutcode laar ik weet niet wat ik hiermee moet doen?: Mojn computer werkt niet en ik heb een foutcode gekregen wat moet ik hiermee doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-computer-werkt-niet-en-ik-heb-zo-een-foutcode/a8a67e28-13d8-4892-8a68-197dce326b6b
  4. Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?

Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?: Als ik mijn laptop aanzet gebeurt er niets meer en blijft het scherm zwart. Wat kan ik doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-laptop-start-niet-meer-op-wat-kan-ik-doen/350afb83-3d62-48e2-863f-e89450e9a2c2
  5. Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...

Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...: Als ik probeer mijn pincode te veranderen, moet ik mij inloggen op mijn windows account. Als ik dit doe moet ik mijn account ook verifiëren aan de hand van een code die naar mijn g-mail verstuurd wordt. Telkens wanneer ik deze code ingeef duurt het ongeveer 10 seconden voor...
  6. Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...

in Windows 10 Gaming
    Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...: Als ik probeer mijn pincode te veranderen, moet ik mij inloggen op mijn windows account. Als ik dit doe moet ik mijn account ook verifiëren aan de hand van een code die naar mijn g-mail verstuurd wordt. Telkens wanneer ik deze code ingeef duurt het ongeveer 10 seconden voor...
  7. Waarom kan ik mijn laptop niet toevoegen aan apparaten in microsoft

in Windows 10 Gaming
    Waarom kan ik mijn laptop niet toevoegen aan apparaten in microsoft: hallo,vandaag probeerde ik mijn laptop als aparaat te toevoegen aan mijn microsoft account. Ik had mijn laptop eerst when apparaten verwijderd om te zien of ik de mogelij hij zou hebben om de locatie van mijn laptop te vinden. Hierbij zag ik geen locatie maar wel dat mijn...
  8. Waar vind ik mijn productcode

in Windows 10 Gaming
    Waar vind ik mijn productcode: Waar vind ik mijn productcode https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/waar-vind-ik-mijn-productcode/94418f37-c1cd-4385-9dfa-95566521e0ec
  9. Waar vind ik mijn productcode

Waar vind ik mijn productcode: Waar vind ik mijn productcode https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/waar-vind-ik-mijn-productcode/94418f37-c1cd-4385-9dfa-95566521e0ec
  10. Hoe vind ik mijn VAIO-serienummer

in Windows 10 Drivers and Hardware
    Hoe vind ik mijn VAIO-serienummer: How do I find my VAIO-serienumber? greetings Dinny *** Email address is removed for privacy *** https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hoe-vind-ik-mijn-vaio-serienummer/e6242234-1f38-412d-8070-f4a361a2c011