Windows 10: Krasch när programmet startas i icke engelsk Windows

Discus and support Krasch när programmet startas i icke engelsk Windows in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging to solve the problem; Hej Kör Garmin R10 med Gspro i min golfsimulator, har laddat ned ett litet program som ansluter R10 till datorn via Bluetooth, det fungerar utmärkt.... Discussion in 'Windows 10 BSOD Crashes and Debugging' started by StefanEklund1, Nov 26, 2024 at 2:57 PM.

1. Krasch när programmet startas i icke engelsk Windows

Hej Kör Garmin R10 med Gspro i min golfsimulator, har laddat ned ett litet program som ansluter R10 till datorn via Bluetooth, det fungerar utmärkt. Men eftersom det är Open Api så finns det alltid nån som vill göra det bättre. Och det nya bättre programmet tvärkraschar vid start. Har pratat med Roxor i USA som programmerat och dom säger att det händer bara overseas.Så det verkar som vissa ickeengelska Windows hamnar i konflikt. Någon som varit med om något liknande? Dvs att program inte fungerar på vissa Windows nationaliteter.Bifogar bild på fönstret som blixtrar förbi i kraschen

:)

StefanEklund1, Nov 26, 2024 at 2:57 PM

2. Starta program automatically when Windows 10 starts?

Hi,

Thank you for getting in touch with Microsoft Community.

I understand that the Starta application starts itself when you boot the computer. Don’t worry, we are here to assist you.

If you have added the Starta application in startup list. The application will start itself automatically when you boot the computer.

Follow the instructions provided and check if it helps.

• Right click on the Taskbar.

• Select Task Manager.

• Go to Startup tab.

• Select on Starta application.

• Click on Disable button.

Now, restart the computer and check if the issue still persist.

Hope this information is helpful. Please write back to us if you need any further assistance, we'll be glad to assist you.

Syed Md Bilal, Nov 26, 2024 at 2:59 PM
  3. Yilofall Win User
    Starta program automatically when Windows 10 starts?

Starta program automatically when Windows 10 starts?

4. Krasch när programmet startas i icke engelsk Windows

windows xp installation and dual core am

could someone please list the steps they follow to install windows with a dual core processor and windows xp service pack to. I'm reletively new to amd dual core and i feel i'm missing a step. All help will be appreciated. thanx

exodusprime1337, Nov 26, 2024 at 2:59 PM
Thema:

Krasch när programmet startas i icke engelsk Windows

Loading...
  1. Krasch när programmet startas i icke engelsk Windows - Similar Threads - Krasch när programmet

2. Krasch när programmet startas i icke engelsk Windows

in Windows 10 Gaming
    Krasch när programmet startas i icke engelsk Windows: Hej Kör Garmin R10 med Gspro i min golfsimulator, har laddat ned ett litet program som ansluter R10 till datorn via Bluetooth, det fungerar utmärkt. Men eftersom det är Open Api så finns det alltid nån som vill göra det bättre. Och det nya bättre programmet tvärkraschar vid...
  3. Krasch när programmet startas i icke engelsk Windows

in Windows 10 Software and Apps
    Krasch när programmet startas i icke engelsk Windows: Hej Kör Garmin R10 med Gspro i min golfsimulator, har laddat ned ett litet program som ansluter R10 till datorn via Bluetooth, det fungerar utmärkt. Men eftersom det är Open Api så finns det alltid nån som vill göra det bättre. Och det nya bättre programmet tvärkraschar vid...
  4. Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?

in Windows 10 Gaming
    Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?: Hej! När jag försöker uppdatera Windows med hjälp att windows update står det "Det uppstod problem under installationen av uppdateringarna, men vi försöker igen senare. Om problemen kvarstår och du vill söka på internet eller kontakta supporten för att få mer information, kan...
  5. Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?

Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?: Hej! När jag försöker uppdatera Windows med hjälp att windows update står det "Det uppstod problem under installationen av uppdateringarna, men vi försöker igen senare. Om problemen kvarstår och du vill söka på internet eller kontakta supporten för att få mer information, kan...
  6. Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?

in Windows 10 Installation and Upgrade
  7. foto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn.

in Windows 10 Gaming
    foto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn.: bilder till datorn Windows10 från USB .mobilen till foto mappen, laddar 60 ST bilder sen stannar den av? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/foto-programmet-funkar-inte-g%C3%A5r-inte-att/61c3971b-4747-4ce3-a466-2c3ce34437d1
  8. foto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn.

foto programmet funkar inte. går inte att få in bilderna till datorn.: bilder till datorn Windows10 från USB .mobilen till foto mappen, laddar 60 ST bilder sen stannar den av? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/foto-programmet-funkar-inte-g%C3%A5r-inte-att/61c3971b-4747-4ce3-a466-2c3ce34437d1
  9. Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel.

in Windows 10 Gaming
    Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel.: Det är väldigt jobbigt när man spelar något och så tabbar den ut. Någon känd lösning? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-ps4-kontroll-beter-sig-som-en-mus-n%C3%A4r-jag/9f2a1ca3-094f-4f30-9879-1cb1a2801c53
  10. Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel.

Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel.: Det är väldigt jobbigt när man spelar något och så tabbar den ut. Någon känd lösning? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-ps4-kontroll-beter-sig-som-en-mus-n%C3%A4r-jag/9f2a1ca3-094f-4f30-9879-1cb1a2801c53