Windows 10: I’ve received the BSOD a couple times and I’ve run my bug analysis but can’t decipher what...

Discus and support I’ve received the BSOD a couple times and I’ve run my bug analysis but can’t decipher what... in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging to solve the problem; ******************************************************************************** ** Bugcheck Analysis **... Discussion in 'Windows 10 BSOD Crashes and Debugging' started by josh-walls, Nov 18, 2024 at 2:22 AM.

  1. I’ve received the BSOD a couple times and I’ve run my bug analysis but can’t decipher what...


    ******************************************************************************** ** Bugcheck Analysis ** ********************************************************************************MEMORY_MANAGEMENT 1a # Any other values for parameter 1 must be individually examined.Arguments:Arg1: 0000000000041790, A page table page has been corrupted. On a 64 bit OS, paramete

    :)
     

  2. Çökme ve Kapanma

    Kullanıcılarımıza yardımcı olmak için çeviri hizmeti kullanmaktayız. Lütfen dil bilgisi hatalarını affedin.

    Merhaba NotLowi.
    Benim adım Diego, bir Microsoft Topluluğu kullanıcısıyım ve bugün size yardımcı olmak için elimden geleni yapacağım.

    Öncelikle, bu çökmelerin oynamaya çalışırken neden olduğu rahatsızlıktan dolayı özür dilerim. Bu davranış bazı sistem yapılandırmalarından veya güncelleştirmelerinden sonra mı başladı?
    Herhangi bir zamanda görüntülenen herhangi bir uyarı veya hata mesajı var mı?

    Yine de, bilgisayar üreticinizin web sitesine gitmenizi ve bilgisayarınızdaki Windows 10 ile uyumlu tüm sürücüleri güncellemenizi öneririm.

    Davranış devam ederse, bu davranışı gidermeye çalışmak için aşağıdaki yordamları gerçekleştirin.

    İpucu: Prosedürü uygulayın ve test edin, işe yaramazsa bir sonraki prosedürü deneyin.

    Güvenli mod

    Güvenli mod, Windows'u en az sayıda sürücü ve hizmetle başlatır. Bilgisayarınızı güvenli modda yeniden başlatırken bir sorun yeniden ortaya çıkmazsa, sorunun nedeninin varsayılan ayarlarda ve temel aygıt ve hizmet sürücülerinde olmadığını göz önünde bulundurun.

    - Windows + R tuşlarına basın ve MSconfig yazın.
    - Sistem Başlangıcı sekmesine tıklayın.
    - Ve Güvenli ve Minimum Önyükleme seçeneğini işaretleyin.
    - Uygula ve Tamam'a basın, şimdi yeniden başlat seçeneğine tıklayın.

    Şimdi test edin ve davranışın kendini tekrar edip etmediğini görün, eğer tekrar etmezse, başlangıçta bazı programların bu davranışa neden olduğu anlamına gelir ve bunu çözmek için sistemin temiz bir önyüklemesini yapmanızı öneririm.

    Not: Davranış güvenli modda devam ederse, aşağıdaki prosedürü atlamanızı tavsiye ederim.

    Temiz önyükleme.

    Temiz önyükleme, bir arka plan programının sisteminize müdahale edip etmediğini belirleyebilmeniz içindir.

    - Windows + R tuşlarına basın, MSconfig yazın ve Tamam'a tıklayın;
    - Sistem Yapılandırması penceresinde, Hizmetler sekmesine tıklayın;
    - Ekranın alt kısmında, Tüm Microsoft hizmetlerini gizle kutusunu işaretleyin ve Tümünü devre dışı bırak'ı tıklayın;
    - Şimdi Program Başlangıcı sekmesine tıklayın ve Görev yöneticisini aç'a tıklayın;
    - Başlangıç sekmesindeki görev yöneticisi penceresinde, Microsoft dışındaki tüm programları devre dışı bırakın, görev yöneticisini kapatın ve sistem yapılandırmasında Tamam'a tıklayın ve istenirse bilgisayarı yeniden başlatın.

    NOT: Bu yordam, tüm üçüncü taraf hizmetlerini ve programlarını devre dışı bırakır. Daha sonra, sorun bu şekilde çözülürse, Windows ile başlayacak programları ve hizmetleri devre dışı bırakmak yerine seçerek etkinleştirebilirsiniz. Belirli bir hizmetin veya programın başlatılmasını etkinleştirdikten sonra sorun geri dönerse, sorun tam olarak bu yazılımın başlatılmasıyla ilgilidir ve kaldırılması önerilir.

    Davranış devam ederse, sonraki yordamı gerçekleştirin.

    Dism ve Scannow onarım araçlarını çalıştırın.
    Bunlar tanılama araçlarıdır ve sistem görüntüsünün onarılmasına yardımcı olur.

    - Windows + X tuşlarına basın, Komut İstemi'ni (Yönetici) seçin, aşağıdaki komutları kopyalayıp yapıştırın ve her komuttan sonra enter tuşuna basın.

    Sfc /Şimdi Tara

    Dism / Çevrimiçi / Temizleme-görüntü / RestoreHealth

    Test edin ve davranışın tekrarlanıp tekrarlanmadığını görün, davranış devam ederse bir sonraki prosedürü gerçekleştirin.

    CHKDSK aracını çalıştırın.
    Chkdsk.exe, Windows'ta bir dosya sisteminin mantıksal bütünlüğünü denetleyen bir programın komut satırı arabirimidir. CHKDSK mantıksal tutarsızlıklar bulduğunda, salt okunur modda olmadığı sürece dosya sistemi verilerini onarmak için harekete geçer.

    Başlat'a tıklayın, arama çubuğuna CMD yazın, uygulamaya sağ tıklayın ve Yönetici olarak çalıştır seçeneğini seçin.

    Şimdi aşağıdaki komutu kopyalayıp yapıştırın.

    chkdsk /f /r /x /b

    Not: "Birim kullanımda olduğu için CHKDSK çalıştırılamıyor" şeklinde bir mesaj alacaksınız, onaylamak için S tuşuna basın ve Enter tuşuna basın ve bilgisayarınızı yeniden başlatın. Sistemi başlatmadan önce kontrol etmeye başlayacaktır. Bu prosedür birkaç dakika sürebilir, prosedürün tamamlanmasını bekleyin.

    Ancak, sorun devam ederse, bilgisayarınızın temel bakıma, dahili temizliğe ve işlemcinin termal macununu değiştirmeye ihtiyacı olduğuna inanıyorum. Bu prosedürler, güvenlik önlemlerine ek olarak donanımla ilgili biraz deneyim gerektirir. Bunu nasıl yapacağını bilen birinden yardım isteyin veya bilgisayarınızı güvendiğiniz bir teknik destek merkezine götürün.

    Umarım bu yardımcı olur! Başka sorularınız varsa, emrinizde olacağım.
     
    Diego de Almeida Candido, Nov 18, 2024 at 2:25 AM
    #2
  3. CyrrusV Win User
    hd6950 to hd 6970

    ok
    i ve tried everything:with atiflash from dos,winflash.step by step with bios powercolor hd 6970 from the database.
    nothing,doesn´t work.any suggestion????
     
  4. John DeV Win User

    I’ve received the BSOD a couple times and I’ve run my bug analysis but can’t decipher what...

    Arama butonları ve ayarlar

    Kullanıcılarımıza yardımcı olmak için çeviri hizmeti kullanmaktayız. Lütfen dil bilgisi hatalarını affedin.

    Merhaba ravzanur,

    İyi günler! Ben , sizin gibi bir Windows kullanıcısıyım ve bugün size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağım. Bunun sizin için zor olduğunu biliyorum, emin olun, size yardım etmek için elimden gelenin en iyisini yapacağım.

    Lütfen yardımcı olursa aşağıdaki bağlantıda Shawn Brink'in öğretici kılavuzunu kontrol edin ve deneyin.
    https://www-elevenforum-com.translate.goog/t/ch...

    Lütfen bunun yardımcı olup olmadığını veya başka endişeleriniz olup olmadığını bana bildirin.

    İçten dileklerimle


    Bağımsız Danışman

    Standart Sorumluluk Reddi: Bu, Microsoft'a ait olmayan bir web sitesidir. Sayfa doğru ve güvenli bilgiler sağlıyor gibi görünüyor. Sitede, sıklıkla PUP (Potansiyel Olarak İstenmeyen Ürünler) olarak sınıflandırılan ürünlerin reklamını yapabilecek reklamlara dikkat edin. İndirmeye ve yüklemeye karar vermeden önce sitede reklamı yapılan herhangi bir ürünü iyice araştırın.
     
Thema:

I’ve received the BSOD a couple times and I’ve run my bug analysis but can’t decipher what...

Loading...
  1. I’ve received the BSOD a couple times and I’ve run my bug analysis but can’t decipher what... - Similar Threads - I’ve received BSOD

  2. I’ve received the BSOD a couple times and I’ve run my bug analysis but can’t decipher what...

    in Windows 10 Gaming
    I’ve received the BSOD a couple times and I’ve run my bug analysis but can’t decipher what...: ******************************************************************************** ** Bugcheck Analysis ** ********************************************************************************MEMORY_MANAGEMENT 1a # Any other values for parameter 1 must be individually...
  3. I’ve received the BSOD a couple times and I’ve run my bug analysis but can’t decipher what...

    in Windows 10 Software and Apps
    I’ve received the BSOD a couple times and I’ve run my bug analysis but can’t decipher what...: ******************************************************************************** ** Bugcheck Analysis ** ********************************************************************************MEMORY_MANAGEMENT 1a # Any other values for parameter 1 must be individually...
  4. I’ve noticed this App at shutdown quite a few times now and was just wondered what is it as...

    in Windows 10 Ask Insider
    I’ve noticed this App at shutdown quite a few times now and was just wondered what is it as...: [ATTACH] submitted by /u/nerruh [link] [comments] https://www.reddit.com/r/Windows10/comments/li7wer/ive_noticed_this_app_at_shutdown_quite_a_few/
  5. I’ve been getting this error each time I restart my laptop. What does it mean? Google can’t...

    in Windows 10 Ask Insider
    I’ve been getting this error each time I restart my laptop. What does it mean? Google can’t...: [ATTACH] submitted by /u/lucellent [link] [comments] https://www.reddit.com/r/Windows10/comments/l1b04y/ive_been_getting_this_error_each_time_i_restart/
  6. Is this normal when installing windows? I’ve seen a lot of bugs I’ve never seen before when...

    in Windows 10 Ask Insider
    Is this normal when installing windows? I’ve seen a lot of bugs I’ve never seen before when...: [ATTACH] submitted by /u/DHVNN [link] [comments] https://www.reddit.com/r/Windows10/comments/khv5jx/is_this_normal_when_installing_windows_ive_seen_a/
  7. can someone help? I’ve been experiencing issues with my drive for the last couple of weeks...

    in Windows 10 Ask Insider
    can someone help? I’ve been experiencing issues with my drive for the last couple of weeks...: [ATTACH] submitted by /u/Yousofun [link] [comments] https://www.reddit.com/r/Windows10/comments/hijme5/can_someone_help_ive_been_experiencing_issues/
  8. I’ve had this issue for a while now and can’t solve it. I’ve tried everything I can think...

    in Windows 10 Ask Insider
    I’ve had this issue for a while now and can’t solve it. I’ve tried everything I can think...: [ATTACH] submitted by /u/SuperFlyDutchGuy [link] [comments] https://www.reddit.com/r/Windows10/comments/gwk1lo/ive_had_this_issue_for_a_while_now_and_cant_solve/
  9. Ok I’ve run into a little bit of a problem here

    in Windows 10 Ask Insider
    Ok I’ve run into a little bit of a problem here: I recently installed amd chipset drivers they obviously messed something up and i ended up blue screening. Now every time I boot my pc it come up with the troubleshooting options. I’ve tried system restore and have tried to get into safe mode but every single time I try it...
  10. I’ve had enough of this OS

    in Windows 10 Ask Insider
    I’ve had enough of this OS: Every time. My PC has gone through 8 reinstalls of this OS due to really annoying bugs that you thing would be solved by now. The support is trash, as whenever they can’t solve the problem they tell me to reinstall. And every time I do so there is something else wrong with...