Windows 10: in windows mail lukt het niet om mail te ontvangen; verzenden lukt wel

Discus and support in windows mail lukt het niet om mail te ontvangen; verzenden lukt wel in Windows 10 Customization to solve the problem; Het lukt me maar niet om windows mail aan de praat te krijgen; verzenden van mail lukt wel ; ontvangen niet; blijft aangeven dat er nog geen mail... Discussion in 'Windows 10 Customization' started by jdd69, Jul 28, 2020.

  1. jdd69 Win User

    in windows mail lukt het niet om mail te ontvangen; verzenden lukt wel


    Het lukt me maar niet om windows mail aan de praat te krijgen;


    verzenden van mail lukt wel ; ontvangen niet;

    blijft aangeven dat er nog geen mail is, terwijl deze er wel moet zijn.


    ik heb geprobeerd om synchronisatie aan te zetten , maar deze is niet beschikbaar ???


    ik ben ingelogd als administrator


    hoe krijg ik mijn mail - account volledig actief?

    :)
     
    jdd69, Jul 28, 2020
    #1
  2. yo100 Win User

    op mijn Lumia 800 wp 7.5 lukt het niet om te synchroniseren met m.hotmail.com (foutcode 86000108). Help!!!

    op mijn Lumia 800 wp 7.5 lukt het niet om te synchroniseren met m.hotmail.com (foutcode 86000108).
     
    yo100, Jul 28, 2020
    #2
  3. Windows 10 mails printen

    Vanuit het standaardmailprogramma windows 10 lukt het niet om mails met meerdere pagina's te printen. Mails met 1 pagina doet hij probleemloos. Kent iemand dit probleem?
     
    Ed.Wolters, Jul 28, 2020
    #3
  4. in windows mail lukt het niet om mail te ontvangen; verzenden lukt wel

    het stuurprogramma voor de lumia 920 wordt niet automatisch geïnstalleerd (windows 7)

    ook via de help/probleemoplosfunctie wordt het stuurprogramma, online, niet gevonden. Weet iemand waar ik het stuurprogramma voor de nokia lumia 920 vandaan kan halen. (overigens lukt het me ook om te synchroniseren via blue tooth, maar met geen enkele
    smartphone)
    Alvast bedankt voor de suggesties!
     
    mv-lumia920, Jul 28, 2020
    #4
Thema:

in windows mail lukt het niet om mail te ontvangen; verzenden lukt wel

Loading...
  1. in windows mail lukt het niet om mail te ontvangen; verzenden lukt wel - Similar Threads - mail lukt het

  2. Updat 22H2 lukt niet!

    in Windows 10 Gaming
    Updat 22H2 lukt niet!: Ik probeer de update versie 22H2 KB5043064 voor Windows 10 te installeren. Lukt niet! Krijg elke keer foutmelding 0x800f0831. Diverse opties geprobeerd die op internet staan zoals via C: diverse commando’s en handmatig uit de update catalogus. Foutmelding blijft komen! Iemand...
  3. Updat 22H2 lukt niet!

    in Windows 10 Software and Apps
    Updat 22H2 lukt niet!: Ik probeer de update versie 22H2 KB5043064 voor Windows 10 te installeren. Lukt niet! Krijg elke keer foutmelding 0x800f0831. Diverse opties geprobeerd die op internet staan zoals via C: diverse commando’s en handmatig uit de update catalogus. Foutmelding blijft komen! Iemand...
  4. Updat 22H2 lukt niet!

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Updat 22H2 lukt niet!: Ik probeer de update versie 22H2 KB5043064 voor Windows 10 te installeren. Lukt niet! Krijg elke keer foutmelding 0x800f0831. Diverse opties geprobeerd die op internet staan zoals via C: diverse commando’s en handmatig uit de update catalogus. Foutmelding blijft komen! Iemand...
  5. Het lukt niet om Windows te activeren

    in Windows 10 Updates and Activation
    Het lukt niet om Windows te activeren: Vorige week na het opstarten van mijn laptop merkte ik dat mijn Windows niet meer geactiveerd was. Ook merkte ik op dat mijn Norton Security totaal niet meer naar behoren werkte op dat moment. Er werd voorgesteld om via de instellingen te gaan om zo dan mijn Windows te...
  6. Galaxy buds 2 installeren lukt niet.

    in Windows 10 Gaming
    Galaxy buds 2 installeren lukt niet.: Galaxy buds 2 installeren lukt niet, ze worden niet gevonden ?Systeemnaam LAPTOP-CAREL Systeemfabrikant HP Systeemmodel HP Pavilion Laptop 15-eg2xxx Systeemtype x64-based PC Systeem-SKU 6P0L6EA#ABH Processor 12th Gen IntelR CoreTM i5-1235U, 1300 MHz, 10 core's, 12 logische...
  7. Galaxy buds 2 installeren lukt niet.

    in Windows 10 Software and Apps
    Galaxy buds 2 installeren lukt niet.: Galaxy buds 2 installeren lukt niet, ze worden niet gevonden ?Systeemnaam LAPTOP-CAREL Systeemfabrikant HP Systeemmodel HP Pavilion Laptop 15-eg2xxx Systeemtype x64-based PC Systeem-SKU 6P0L6EA#ABH Processor 12th Gen IntelR CoreTM i5-1235U, 1300 MHz, 10 core's, 12 logische...
  8. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Gaming
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  9. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Software and Apps
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  10. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...