Windows 10: ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

Discus and support ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11 in Windows 10 Gaming to solve the problem; Ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11.... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by josse vandelm, May 17, 2023.

1. ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

Ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11.

:)

josse vandelm, May 17, 2023

2. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

Ik log helemaal niet in op mijn computer, omdat het niet kan. Op de community kan ik wel inloggen met Hotmail, maar ik wil ook kunnen inloggen met mijn pincode op deze computer. Dat is het probleem, met Outlook inloggen gaat niet, omdat daar geen wachtwoord bij heb.

Ik denk dat ik alles maar weer opnieuw moet doen, want dit werkt niet. En dan krijg ik weer het probleem op mijn laptop, daar moet dan ook weer alles worden aangepast.

karelsepetersen, May 17, 2023
  3. het apparaat kan nokia lumia 800 niet gevonden

ik kan mijn nokia lumia 800 niet aanmelden

arnoldneuwald, May 17, 2023
  4. ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.

Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos voordat het lukte.

Nu op mijn nieuwe desktop wil ik ook met dezelfde pincode inloggen, maar dat lukt niet. Ik kreeg opeens een nieuwe emailadres van Outlook, terwijl ik dat nooit heb gehad en nu probeer ik al een poosje dat weer op mijn oude @hotmail te terug te zetten, maar dat gaat niet.

Nog een vraag: ik wil mijn harddisk van de oude computer in m'n nieuwe plaatsen, dat schijnt heel gemakkelijk te zijn, maar ik heb geen idee hoe ik het moet aansluiten, wie kan me helpen?

karelsepetersen, May 17, 2023
Thema:

ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

Loading...
  1. ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11 - Similar Threads - kan geheugenintegriteit niet

2. Waarom kan ik mijn laptop niet toevoegen aan apparaten in microsoft

in Windows 10 Gaming
    Waarom kan ik mijn laptop niet toevoegen aan apparaten in microsoft: hallo,vandaag probeerde ik mijn laptop als aparaat te toevoegen aan mijn microsoft account. Ik had mijn laptop eerst when apparaten verwijderd om te zien of ik de mogelij hij zou hebben om de locatie van mijn laptop te vinden. Hierbij zag ik geen locatie maar wel dat mijn...
  3. Waarom kan ik mijn laptop niet toevoegen aan apparaten in microsoft

in Windows 10 Software and Apps
    Waarom kan ik mijn laptop niet toevoegen aan apparaten in microsoft: hallo,vandaag probeerde ik mijn laptop als aparaat te toevoegen aan mijn microsoft account. Ik had mijn laptop eerst when apparaten verwijderd om te zien of ik de mogelij hij zou hebben om de locatie van mijn laptop te vinden. Hierbij zag ik geen locatie maar wel dat mijn...
  4. Hulp nodig bij: kan geheugenintegriteit niet inschakelen.

in Windows 10 Gaming
    Hulp nodig bij: kan geheugenintegriteit niet inschakelen.: Hallo,heb vorige week windows 11 geinstalleerd bij m'n ouders. Ik ondervond geen problemen. Maar heb vandaag is op hun computer gekeken en ik vond deze fout. Bij kernisolatie -> geheugenintegriteit -> ik kan het niet inschakelen. Ik heb een aantal foto's genomen.Wat wilt...
  5. Hulp nodig bij: kan geheugenintegriteit niet inschakelen.

Hulp nodig bij: kan geheugenintegriteit niet inschakelen.: Hallo,heb vorige week windows 11 geinstalleerd bij m'n ouders. Ik ondervond geen problemen. Maar heb vandaag is op hun computer gekeken en ik vond deze fout. Bij kernisolatie -> geheugenintegriteit -> ik kan het niet inschakelen. Ik heb een aantal foto's genomen.Wat wilt...
  6. ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11: Ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-kan-geheugenintegriteit-niet-inschakelen-in/03a37bf9-85e4-4e6b-b757-507d56b5094e
  7. Windows 11 kan niet wachtwoord resetten

in Windows 10 Gaming
    Windows 11 kan niet wachtwoord resetten: Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 11. Ik heb een Microsoft account aangemaakt en een pincode ingevoerd om in te loggen. Nu ben ik de pincode en het wachtwoord vergeten. Als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via email, dan komt die email nooit...
  8. Windows 11 kan niet wachtwoord resetten

Windows 11 kan niet wachtwoord resetten: Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 11. Ik heb een Microsoft account aangemaakt en een pincode ingevoerd om in te loggen. Nu ben ik de pincode en het wachtwoord vergeten. Als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via email, dan komt die email nooit...
  9. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met...
  10. WMVCORE.DLL niet gevonden, wat kan ik nu doen

in Windows 10 Installation and Upgrade
    WMVCORE.DLL niet gevonden, wat kan ik nu doen: Wat wil je doen ? Nieuwe mail WMVCORE.DLL ontbrreek wat nu https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/wmvcoredll-niet-gevonden-wat-kan-ik-nu-doen/524e2d6f-ff17-40a2-9848-6a8cbf1066a4