Windows 10: Hur kan jag återställa min dator - windows 11
Discus and support Hur kan jag återställa min dator - windows 11 in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Jag behöver hjälpa att återställa min dator, rensa allt.Jag kan inte återställa datorn. jag får upp felmeddelande att windows 11 installationen... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by PerH999, Nov 18, 2024 at 6:27 AM.
Thema:
Hur kan jag återställa min dator - windows 11
Loading...
-
Hur kan jag återställa min dator - windows 11 - Similar Threads - Hur kan jag
-
Hur kan jag återställa min dator - windows 11
in Windows 10 GamingHur kan jag återställa min dator - windows 11: Jag behöver hjälpa att återställa min dator, rensa allt.Jag kan inte återställa datorn. jag får upp felmeddelande att windows 11 installationen misslyckades. När jag försöker SFC /scannow. då får jag detta: Windows Resource Protection could not start the repair service.DISM... -
hur gör jag för att öppna
in Windows 10 Gaminghur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den... -
hur gör jag för att öppna
in Windows 10 Software and Appshur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den... -
jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?
in Windows 10 Gamingjag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?: Jag har tagit ett foto med den inbyggda kameran i datorn, var tar jag reda på var den sparas och hur jag kan använda den igen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-har-tagit-en-bild-med-datorns-kamera-hur-kan/4f9fffdc-0c07-4d12-a35b-55fb64ddfb94 -
jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?
in Windows 10 Software and Appsjag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?: Jag har tagit ett foto med den inbyggda kameran i datorn, var tar jag reda på var den sparas och hur jag kan använda den igen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-har-tagit-en-bild-med-datorns-kamera-hur-kan/4f9fffdc-0c07-4d12-a35b-55fb64ddfb94 -
Jag kan inte lämna min familj
in User Accounts and Family SafetyJag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att... -
in Windows 10 GamingJag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att... -
in Windows 10 Software and AppsJag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att... -
Varför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator?
in Windows 10 Installation and UpgradeVarför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator?: Efter att jag har uppdaterat min dator till de nya uppdateringarna som finns på datorn kommer det upp ungefär fyra nya uppdateringar som finns tillgängliga. Jag förstår inte varför....