Windows 10: Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen

Discus and support Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen in Windows 10 Gaming to solve the problem; Ethernet Kraschar, och när man startar om blocket så fungerar det igen. När man har startat om det så fungerar det i 3-4 timmar sedan så kraschar det... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by William Lunneborg, Dec 27, 2024 at 7:32 PM.

1. Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen

Ethernet Kraschar, och när man startar om blocket så fungerar det igen. När man har startat om det så fungerar det i 3-4 timmar sedan så kraschar det igen och jag behöver starta om igen. Har varit så i några dagar nu och jag har börjat tröttna på att fixa det 4-5 gånger om dagen. Jag har testat olika kablar, har kollat drivrutiner på nätverkskortet och jag har skrivit in config saker i kommandotolken.

:)

William Lunneborg, Dec 27, 2024 at 7:32 PM
  2. matte790m Win User

Windows 10 Mail and Calendar app completely disappeared

3. matte790m Win User
    Windows 10 Mail and Calendar app completely disappeared

4. Tenforo Active Member

Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen

utskrifter fungerar ej efter uppdatering av windows 10

Vad är skrivarens märke och modell?

Vänligen försök stegen nedan för att avinstallera skrivarprogrammet

Alternativ 1: Kör skrivarens felsökare -
    http://aka.ms/diag_printer10

Om du använder en HP-skrivare använder du HP Print and Scan Doctor:

HP Print and Scan Doctor - HP Support

https://support.hp.com/ph-en/document/c02073861

Alternativ 2: Avinstallera och installera om skrivaren

A. Avinstallera skrivaren

Windows-tangent + X> Appar och funktioner / Program och funktioner

Välj din skrivare.

Välj Avinstallera.

Windows-tangent + R, typkontroll, tryck Enter

Öppna enheter och skrivare.

I fönstret Enheter och skrivare letar du efter din skrivare. Om du ser det listade, högerklicka på det och välj Ta bort eller ta bort enhet

Windows-tangent + R, typ Cmd, tryck Enter

Skriv printui.exe / s> OK.

Klicka på fliken Drivrutiner.

Leta efter skrivardrivrutin. Om du ser det klickar du på det och klickar på Ta bort längst ner.

Välj OK.

Välj Apply och OK på fönstret för skrivarserverens egenskaper.

Stäng enheter och skrivare.

B. Installera drivrutinen

Gå till skrivarens tillverkares webbplats och leta efter de senaste drivrutinerna för Windows 10

Installera om skrivardrivrutinen igen

Starta om datorn

English:

What is the make and model of the printer?

Please try the steps recommended below to uninstall printer software

Option 1: Run the Printer Troubleshooter -
    http://aka.ms/diag_printer10

If you are using an HP Printer, use the HP Print and Scan Doctor:

HP Print and Scan Doctor - HP Support

https://support.hp.com/ph-en/document/c02073861

Option 2: Uninstall and Reinstall the Printer

A. Uninstall the Printer

Windows Key+X > Apps and Features / Programs and Features

Select your printer.

Select Uninstall.

Windows key+R, type control, hit Enter

Open Devices and Printers.

In the Devices and Printers window look for your Printer. If you see it listed, right-click on it and choose Delete or Remove Device

Windows Key+R, type Cmd, hit Enter

Type printui.exe /s > OK.

Click on Drivers tab.

Look for Printer driver. If you see it click on it and click Remove at the bottom.

Select OK.

Select Apply and OK on the Print Server Properties windows.

Close Devices and Printers.

B. Install the Driver

Go to the Printer manufacturer’s website and search for the latest Windows 10 drivers

Reinstall the Printer driver

Reboot the computer

Thema:

Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen

Loading...
  1. Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen - Similar Threads - Ethernet Kraschar och

2. Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen

in Windows 10 Software and Apps
    Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen: Ethernet Kraschar, och när man startar om blocket så fungerar det igen. När man har startat om det så fungerar det i 3-4 timmar sedan så kraschar det igen och jag behöver starta om igen. Har varit så i några dagar nu och jag har börjat tröttna på att fixa det 4-5 gånger om...
  3. Hvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det?

in Windows 10 Gaming
    Hvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det?: Hej! Måske er jeg gået helt forkert. Jeg vil bare gerne vide, hvad 'søg efter hardwareændringer' betyder og i, hvilke situationer man bruger det?Vh. Ulla Faden *** Email address is removed for privacy ***...
  4. Hvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det?

Hvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det?: Hej! Måske er jeg gået helt forkert. Jeg vil bare gerne vide, hvad 'søg efter hardwareændringer' betyder og i, hvilke situationer man bruger det?Vh. Ulla Faden *** Email address is removed for privacy ***...
  5. Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura

in Windows 10 Gaming
    Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura: Jag har fått en faktura som jag inte vet vad den avser. Fakturadatum och förfallodatum är samma. Har försökt ringa support, både betald och gratis men blir bortkopplad eftersom jag inte vet vad saken gäller och inte heller kan logga in. Hur kommer jag vidare. Jag har...
  6. Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura

Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura: Jag har fått en faktura som jag inte vet vad den avser. Fakturadatum och förfallodatum är samma. Har försökt ringa support, både betald och gratis men blir bortkopplad eftersom jag inte vet vad saken gäller och inte heller kan logga in. Hur kommer jag vidare. Jag har...
  7. mitt feed säger att den har avinstalerats när jag Trycker på den den säger att det finns...

mitt feed säger att den har avinstalerats när jag Trycker på den den säger att det finns...: hur kan jag fiksa det https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mitt-feed-s%C3%A4ger-att-den-har-avinstalerats/56dfb84a-2473-439b-81fa-58f1bb29abbb
  8. Har ominstallerat en gammal LeonovoTinkpad XP 32, allt fungerar utom HTTP HTTPS och...

in Windows 10 Gaming
    Har ominstallerat en gammal LeonovoTinkpad XP 32, allt fungerar utom HTTP HTTPS och...: Date 2024 01 16 Time 203847 Type Error User NTAUTHORITY\SYSTEM Computer HEMMA-AFEBE8358 Windows cannot query DllName registry entry for {CF7639F3-ABA2-41DB-97F2-81E2C5DBFC5D} and it will not be loaded. This is most likely caused by a faulty registration. Har kollat portar och...
  9. Har ominstallerat en gammal LeonovoTinkpad XP 32, allt fungerar utom HTTP HTTPS och...

Har ominstallerat en gammal LeonovoTinkpad XP 32, allt fungerar utom HTTP HTTPS och...: Date 2024 01 16 Time 203847 Type Error User NTAUTHORITY\SYSTEM Computer HEMMA-AFEBE8358 Windows cannot query DllName registry entry for {CF7639F3-ABA2-41DB-97F2-81E2C5DBFC5D} and it will not be loaded. This is most likely caused by a faulty registration. Har kollat portar och...
  10. Computer Audio detting

in Windows 10 Customization
    Computer Audio detting: I would like to change my setting from computer audio when joining zoom meeting. I don't have a headset, and I am afraid I cannot hear the meeting. Please change it to microphone setting. In fact I had a problem with my microphone. When I asked for help, Microsoft help...