Windows 10: Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen
Discus and support Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen in Windows 10 Gaming to solve the problem; Ethernet Kraschar, och när man startar om blocket så fungerar det igen. När man har startat om det så fungerar det i 3-4 timmar sedan så kraschar det... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by William Lunneborg, Dec 27, 2024 at 7:32 PM.
Thema:
Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen
Loading...
-
Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen - Similar Threads - Ethernet Kraschar och
-
Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen
in Windows 10 Software and AppsEthernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen: Ethernet Kraschar, och när man startar om blocket så fungerar det igen. När man har startat om det så fungerar det i 3-4 timmar sedan så kraschar det igen och jag behöver starta om igen. Har varit så i några dagar nu och jag har börjat tröttna på att fixa det 4-5 gånger om... -
Hvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det?
in Windows 10 GamingHvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det?: Hej! Måske er jeg gået helt forkert. Jeg vil bare gerne vide, hvad 'søg efter hardwareændringer' betyder og i, hvilke situationer man bruger det?Vh. Ulla Faden *** Email address is removed for privacy ***... -
Hvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det?
in Windows 10 Software and AppsHvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det?: Hej! Måske er jeg gået helt forkert. Jeg vil bare gerne vide, hvad 'søg efter hardwareændringer' betyder og i, hvilke situationer man bruger det?Vh. Ulla Faden *** Email address is removed for privacy ***... -
Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura
in Windows 10 GamingHur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura: Jag har fått en faktura som jag inte vet vad den avser. Fakturadatum och förfallodatum är samma. Har försökt ringa support, både betald och gratis men blir bortkopplad eftersom jag inte vet vad saken gäller och inte heller kan logga in. Hur kommer jag vidare. Jag har... -
Hur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura
in Windows 10 Software and AppsHur kan jag komma i kontakt med support och fråga om en faktura: Jag har fått en faktura som jag inte vet vad den avser. Fakturadatum och förfallodatum är samma. Har försökt ringa support, både betald och gratis men blir bortkopplad eftersom jag inte vet vad saken gäller och inte heller kan logga in. Hur kommer jag vidare. Jag har... -
mitt feed säger att den har avinstalerats när jag Trycker på den den säger att det finns...
in Windows 10 Software and Appsmitt feed säger att den har avinstalerats när jag Trycker på den den säger att det finns...: hur kan jag fiksa det https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mitt-feed-s%C3%A4ger-att-den-har-avinstalerats/56dfb84a-2473-439b-81fa-58f1bb29abbb -
Har ominstallerat en gammal LeonovoTinkpad XP 32, allt fungerar utom HTTP HTTPS och...
in Windows 10 GamingHar ominstallerat en gammal LeonovoTinkpad XP 32, allt fungerar utom HTTP HTTPS och...: Date 2024 01 16 Time 203847 Type Error User NTAUTHORITY\SYSTEM Computer HEMMA-AFEBE8358 Windows cannot query DllName registry entry for {CF7639F3-ABA2-41DB-97F2-81E2C5DBFC5D} and it will not be loaded. This is most likely caused by a faulty registration. Har kollat portar och... -
Har ominstallerat en gammal LeonovoTinkpad XP 32, allt fungerar utom HTTP HTTPS och...
in Windows 10 Software and AppsHar ominstallerat en gammal LeonovoTinkpad XP 32, allt fungerar utom HTTP HTTPS och...: Date 2024 01 16 Time 203847 Type Error User NTAUTHORITY\SYSTEM Computer HEMMA-AFEBE8358 Windows cannot query DllName registry entry for {CF7639F3-ABA2-41DB-97F2-81E2C5DBFC5D} and it will not be loaded. This is most likely caused by a faulty registration. Har kollat portar och... -
Computer Audio detting
in Windows 10 CustomizationComputer Audio detting: I would like to change my setting from computer audio when joining zoom meeting. I don't have a headset, and I am afraid I cannot hear the meeting. Please change it to microphone setting. In fact I had a problem with my microphone. When I asked for help, Microsoft help...